Adıyaman’da birçok arkadaşını kaybeden vatandaş: 'Yerin dibine giriyoruz sandık'
Kahramanmaraş merkezli depremlerden sonra Adıyaman'dan Diyarbakır'a gelerek KYK yurduna yerleşen Nazif Yıldız, yaşadığı dehşeti anlattı. Yıldız, “Dışarı çıktığımızda kıyamet kopmuş gibi her taraf yıkılmıştı” dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir