Şenol Güneş: 'Doğru işler yaparsak daha iyi gidebileceğimizi gösterdik'
Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Galatasaray derbisinde 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını söyleyerek, “Karanlıktan aydınlığa çıkmamız gerekiyor. Burada bu işareti bir kez daha gördük ama daha iyi olmalıyız. Doğru işler yaparsak daha iyi gidebileceğimizi gös
Bunlar da ilginizi çekebilir