Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri yasadışı silahlanmaya yönelik çalışma yapıldı. Yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirildi. Operasyon sonucunda 2 şüpheli gözaltına alındı.

Şüpheli şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı.
Kaynak: İHA




